El politòleg Amadeu Mezquida exposarà l’estratègia valencianista presentat per Àgueda Micó

Compromís per la Vall d’Albaida ha organitzat un acte de presentació del nou demos de la Fundació Nexe, “El valencianisme enfront Espanya”, del politòleg Amadeu Mezquida.

Segons afirmava el portaveu comarcal de Compromís, Nicolau Calabuig, “la nova situació política valenciana, on el valencianisme juga un paper fonamental a les nostres institucions, com el govern de la Generalitat, a la Diputació de València i nombrosos ajuntaments d’arreu del territori, requereix d’una reflexió estratègica per analitzar de quina manera s’han conformat les majories socials de canvi i quin és el camí a seguir per consolidar-les a partir d’ara. Eixa és la raó fonamental per la qual hem organitzat esta activitat”.

L’acte, que tindrà lloc el divendres 15 d’abril a les 19:30h i a la Casa de Cultura de Fontanars dels Alforins, s’organitza en col·laboració amb la Fundació Nexe “idees per a la societat valenciana del futur”, de la qual és secretari general l’autor del llibre, Amadeu Mezquida, politòleg i cap de gabinet del  regidor de Festes de València, Pere Fuset, així com director de la campanya electoral de Compromís per València, que va conduir la coalició a l’èxit electoral del 24 de Maig i l’alcaldia de la capital per a Joan Ribó, després de 24 anys de Rita Barberà com alcaldessa.

Des de Compromís per la Vall d’Albaida han volgut fer una crida a tota aquella gent interessada en el projecte valencianista a apropar-se a l’acte, ja que “no els deixarà indiferents”. Un acte que serà presentat per la secretària d’Organització de Compromís, l’olleriana Àgueda Micó.

Cartell Fontanars XARXES